zaterdag 15 mei 2010

Santa Fe


Santa Fe was prachtig, maar op de een of andere manier deden die schattige adobe huisjes me denken aan een pretpark. Ik snap niet waarom...
Santa Fe was beuatiful, but for some reason those adorable adobe houses made me think I was in an amusement park. I don't know why...


(This is a reference to the an attraction called the Pirana in De Efteling, a well known Dutch amusement park. For all of you who have never been there ;-))

En ik werd een beetje duizelig van deze poster. Maar gelukkig niet zo duizelig dat we niet een paar aangename uren in het centrumpje van dit stadje konden rondslenteren.
And this poster made me dizzy. But luckily not too dizzy, so we were still able to walk around the city center of this cute little town for a bit.

3 opmerkingen:

Josan zei

Wat ontzettend leuk om bijna van dag tot dag een fotoverslag te krijgen van jullie reis.
We zien daardoor hoe jullie genieten en leren zelf ook bij.
Veel plezier nog en tot over enkele weken. De bloesem is grotendeels voorbij, de pruimen, peren en noten beginnen te groeien.
Maar we beginnen met aardbeien!
Kus, Josan

A. zei

That is a *trippy* picture. Totally messing with my holistic face-perception processes...

Renée zei

Argh! Ik ga scheel kijken van dat plaatje.
Je kreeg van mij een oprechte lol voor de piranha vergelijking :-)