donderdag 11 april 2013

Faux pas

Ik was gisteren rond 6 uur in de supermarkt. Ik had een beetje haast want yair en amitai zaten buiten te wachten terwijl ik even snel wat boodschappen ging halen. Shampoo, check. Toiletpapier, check. Hmmm wat hoor ik daar toch voor zalvige stem over de intercom die leutert over Maria. Waar zijn die luiers nou?Sjonge jonge heeft niemand hier iets anders te doen dan stil staan in de supermarkt? Ah daar zijn de luiers. Even slalommen om deze mensen heen. Wat kijkt iedereen raar naar me.... Oh neeee, dit is een gebed! Iedereen staat te bidden! En ik stamp hier lekker rond.... Heeeerlijk.

Pfff op dat moment was het handig geweest als god mij even met wat doelgerichte donder en bliksem had uitgeschakeld als straf voor mijn zonde van het negeren van het vesper.

Geen opmerkingen: