donderdag 31 december 2009

Nieuw Jaar

Vanochtend onder de douche realiseerde ik me waarom ik me nog niet echt oud-en-nieuwerig voel: er is hier een totale afwezigheid van vuurwerk. In Nederland kan je er niet echt omheen dat het nieuwe jaar eraan komt, met al het voortijdige geknal en gegil van de keukenmeiden. Hier is het rustig als iedere andere dag.
En koud, hoewel niet meer zo snotbevriezend koud als 2 dagen geleden. Maar ik heb toch maar weer de extra voering in mijn winterjas gedaan, want het zal de komende 4 maanden wel zo blijven, vrees ik. Sneeuw ligt er trouwens niet hier, hoe staat het in Nederland? Zijn de laatste sneeuwresten alweer weggesmolten?

Een goed nieuwjaar voor jullie allemaal!

Ha, ik realiseer me trouwens net dat ik, met het tijdsverschil, allerlei mensen kan gaan bellen om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen terwijl ik nog lekker aan het avondeten zit. IDEAAL!


Geen opmerkingen: