zondag 10 april 2011

De Buik- Week 26


Vorige weekend had ik geen fut om foto's te nemen. Te druk met het inrichten van onze inloopkast! Opbouwen, gaten boren, inrichten.... En toen had ik geen zin meer in foto's nemen, of bloggen.

Dit weekend was rustiger, met lekker hangen op het balkon, en bbq'en met Yair's familie. Een leuk weekend was het niet echt, met de verschrikkelijke gebeurtenis in Alphen. Ik kan er ergens niet bij. Je weet dat mensen verschrikkelijke dingen doen, in staat zijn om verschrikkelijke dingen te doen, maar het is en blijft onbegrijpelijk als dit soort dingen gebeuren in je achtertuin, door mensen uit je eigen land. Ergens geloof(de) ik toch dat Nederlanders dat soort dingen niet doen, dat dit iets is wat gebeurt in andere landen, door andere mensen. Maar ik moet nu de realiteit onder ogen zien. Het feit dat je in Nederland woont is geen garantie, geen bescherming, en mensen zijn overal hetzelfde met dezelfde fouten, problemen en nare gedragingen. Dat is gewoon niet leuk.

Maar ja, foto's dus. Van de buik. Hij blijft groeien, hoewel ik het gevoel heb dat ie niet meer zo enorm snel in omvang toeneemt als, zeg, de afgelopen 2 maanden. Maar dat zou een beetje wishfull thinking kunnen zijn.

Geen opmerkingen: