dinsdag 17 januari 2012

ikFoon

Ik wil een iPhone. Niet om mee te bellen. Neeeee, waarom zou je een telefoon willen om mee te bellen? Ik wil die nieuwe iphone omdat je er zulke mooie foto's mee kan maken. En wat zou er nou mooier zijn dan dat ik Amitai's leven in nog meer detail kan vastleggen? Ieder moment van de dag en overal...
Tot nu te heb ik mezelf weten in te houden. Het enige wat ik heb gedaan is instagram installeren op onze iPad, zodat ik in ieder geval hippige fotootjes kan nemen met de iPad, die ik meteen online kan gooien. Hoewel ik bloggen nog steeds het allerleukst vindt hoor, vrees niet! Maar stel nu dat je even een nieuwe Amitai fix nodig hebt, dan kan je altijd even helemaal onderaan dit blog kijken. Daar staat vanaf nu een slideshow met onze meest recente instagram foto's.

1 opmerking:

Yael zei

wat gaaf ,
Yael