donderdag 2 augustus 2012

Simpel


Amitai was vandaag lekker aan het plakken tijdens het eten koken. Compleet vastgelijmd aan mijn benen. Niet erg handig. Ik wil natuurlijk een goede moeder zijn en hem niet voortdurend omschoppen. Maar ja, om te koken moet ik soms ook mijn benen bewegen...
Tijd voor afleiding. Afleidingsmanoevre 1: high tech, met behulp van iPad en een speciale baby-app. Leuk voor 5 minuten, inclusief 2 keer ingrijpen van mij omdat mijn lieve schat weer de app had weggezapt met een of andere ondoorzichtige handbeweging die ik zelf maar niet onder de knie krijg. En na die 5 minuten was de lol er wel echt af voor Amitai. Tijd voor afleidingmanoevre 2, maar wat? Hoe kan ik de iPad nog overtreffen? Onmogelijk!


Of toch niet? Inderdaad, wie heeft er een app nodig als je een pan en een houten lepel hebt!

Geen opmerkingen: