dinsdag 7 juli 2009

Puppies!

Paul en Josan krijgen aanstaande donderdag een baby! Een babiehondje wel te verstaan.
Wat is dat toch met mijn familie en honden? Weten jullie wel dat Republikeinen degenen zijn die vaker honden hebben dan katten? Het is heel erg tegen onze politieke overtuiging om hondeneigenaar te zijn!!!!
Maar ja, ik zal de realiteit moeten accepteren. Mijn zus heeft al een hond, mijn ouders krijgen heel binnenkort een hond.... Ik ben de enige in ons gezin die nog enige realiteitszin heeft en weet dat katten veel leuker en praktischer zijn.
Maar ja als je deze fotootjes ziet dan snap ik wel waarom mensen worden verleid door de verlokkende roep van de hond.




SCHATTIG (vooral die ene hond op de achtergrond in de tweede foto die ervandoor wil gaan met Josans fototas).
Het is een vloek. Kleine duivels.

Geen opmerkingen: