dinsdag 2 februari 2010

Broodje Bapao

Om de overgang naar Nederland over een paar maanden zo gemakkelijk mogelijk te maken, dacht ik dat het slim was om me weer te orienteren op de muziek van de lage landen. Dus, vanaf vorige week luister ik in ieder geval een keer in de week naar Studio Brussel (De Afrekening, jeeeee!). OK, dat is natuurlijk Belgisch, maar ik vind de meeste Nederlandse radiostations niet om aan te horen. Dus.
Anyway, aldaar hoorde ik dit nummer:



Helaas kan ik de echte clip niet embedden, maar die stroomt over van nederlandsige aso landerigheid. Is dit New Kids gebeuren groot in Nederland?

En nu heb ik zin in een broodje bapao. Zelfs een zompige van de AH zou voldoen... Hmmm, misschien moet ik me eens gaan orienteren op recepten voor broodjes bapao. En een stoommandje kopen bij de chinese supermarkt.

1 opmerking:

Paul zei

Toevallig zag ik een tijdje geleden zo'n filmpje op TV. Mooie bouwvakkers-humor. Vandaag (8-2) staat er een artikel over deze club in de Volkskrant.