vrijdag 4 maart 2011

Honger

Potverdrie, het is nog geen 12 uur en ik heb HONGER. Ik heb al een boterham gegeten uit mijn lunchpakket, en daarna nog een appel. Nog steeds HONGER. Ik heb al gekeken naar plaatjes van lekker eten op internet en bedacht wat ik vanavond ga eten, of morgen als ik te lui blijk om vanavond voor mezelf te koken en in plaats daarvan besluit om popcorn te eten. Nog meer HONGER.
Maar ja, ik kan ook niet zomaar al mijn resterende boterhammen naar binnen werken (ik heb er nog 5) want die waren bedoeld om mij niet-hongerig te houden tot het einde van de dag. Zelfs al heb ik dan nog 2 sinaasappels voor de middag, daarmee alleen ga ik het niet redden. Dus, ik zal nog even mijn honger moeten koesteren (hmmmm, het lijkt alsof ik door schrijven over honger minder honger krijg... zoals je ziet staan de laatste paar 'hongers' niet eens in hoofdletters! Interessant).

Nog 26 minuten voordat het officieel lunchtijd is.

tiktaktiktak

1 opmerking:

Yael zei

Wat grappig die 26 minuten die tiktaktiktak tikkend voorbij moeten gaan voor de aankomst van de officiele lunchtijd.
Ik kreeg er even een beeld bij van ee station waar je ongeduldig staat te wachten op de volgende trein ,die over 26 minuten komt en die je beslist moet hebben om de volgende aansluiting te pakken.
Die naar halte Diner.

En ..aangekomen ? ik bedoel: Gearriveerd ?
Yael