dinsdag 17 mei 2011

Week 31 - De Buik


Daar zijn we weer! De echte camera is nog steeds niet opgeladen, dus wederom: crappy laptop pictures! Maarrrr dat mag de pret niet drukken. Ik vond zelf dat ik deze week niet echt was gegroeid, maar als ik naar deze foto's kijk, dan is mijn persoonlijke inschatting misschien niet he-le-maal correct. Ach ja. Zo lang het maar voelt alsof ik niet enorm groot ben is het prima toch? Maakt niet uit of ik in de realiteit een slagschip ben.




Deze week ervoer ik voor het eerst wat harde buiken. Denk ik. Ik weet het niet zeker, maar zo nu en dan voelde mijn buik ineens strak en gespannen aan, gedurende langere tijd, dus ik neem aan dat dat dan een harde buik is. En mijn bekken begint zich ook alvast lekker voor te bereiden op de onvermijdelijke bevalling door een beetje te vervormen, en dat voel ik als loop of omdraai in bed. Auw! Ach, het is voor een goed doel... Ik heb in ieder geval een mooie fitnessbal (te zien in de bovenste foto) geleend van een vriendin om de weeen op op te gaan vangen als het zo ver is, dus niet alleen mijn lichaam maar ook ik begin me al voor te bereiden op de bevalling.



Sorry trouwens voor de ietwat uitgebluste blik in de foto's. Net uit bed....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: