dinsdag 27 mei 2008

service

Voordat ik wegging uit Amsterdam had ik nog even een doosje met proefschriften naar mezelf in Cambridge opgestuurd. Ik had nog zoveel exemplaren over, en het is altijd leuk om weg te geven aan nieuwe collega's. De andere doos met boeken en artikelen die ik tegelijkertijd had opgestuurd was al drie weken geleden aangekomen. Geen bericht echter van de proefschriften.... tot vandaag. De doos is aangekomen. De boekjes, helaas niet.

Ach ja, ik neem aan dat er nu ergens een postpakketjessorteerder de blits maakt met mijn proefschrift. Heel begrijpelijk! En ergens vind ik het niet zo erg dat er 20 proefschriften weg zijn. Ik wist toch niet aan wie ik ze in hemelsnaam nog kon kwijtraken (hoewel dit wel een heel letterlijke interpretatien daarvan is). Ik maak me wel zorgen over de andere dozen die ik naar mezelf heb opgestuurd met de extra goedkope, extra trage post. Die bevatten nl die dingen die ik heel graag mee wilde nemen uit Nederland, maar die niet in mijn koffer pasten. Mijn kookboeken, wat keukenspulletjes en veel schoenen. Stel dat die ook worden ingepikt door de postbode: ARGH!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

de troost is wel dat het kennelijk een intellectueel hoogstaande dief was!

groetjes,

de postbode

Marte zei

He die postbode!

Hoofdstuk 6 is echt een aanrader, maar hoofdstuk 3 zou ik overslaan. Dat is vooral een herhaling van hoofdstuk 2.

groetjes, Marte