zaterdag 24 mei 2008

werk

Dit is de Wiliam James Hall, het gebouw waar ik werk. Mijn kamer is op de 15e en hoogste verdieping. Vandaaruit heb je een best aardig uitzicht!

Dit is het uitzicht vanuit de gezamelijke 'zitkamer'. Mijn eigen kamer is ook een room with a view, maar die view is toch net iets minder mooi, zoals je hieronder ziet. Maar, ik moet zeggen, zo'n enorme powerplant heeft toch ook wel iets schilderachtigs.




Naast het mooie uitzicht en de leuke collega's en het fantastisch intellectueel uitdagende klimaat heeft mijn werk ook nog een ander voordeel: veel gratis eten!!! Sowieso zijn er altijd snacks (gezond (organic fruit) en ongezond (pretzels gevuld met pindakaas!)) binnen handbereik. Daarnaast wordt er bij de wekelijkse labmeeting een heerlijke afhaalmaaltijd geserveerd, en gedurende het academisch jaar zijn er ook nog allemaal lunchpraatjes. Ik had al weinig hoop dat ik heel dun zou terugkomen uit de VS, maar dit gaat zeker niet helpen :-D

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi huis hebben jullie, we verheugen ons erop in jullie logeerkamer te slapen. En mijn uitzicht in Utrecht kan niet tippen aan het jouwe... Geniet ervan!
Dag, Josan