maandag 22 juni 2009

BBQ

In een poging om te integreren hebben we gisteren hebben we voor het eerst tijdens ons verblijf hier gebbq'd. We hadden flink veel mensen uitgenodigd om deze mijlpaal met ons te vieren, ik denk dat er ongeveer 20 mensen waren! Het was uitermate gezellig, maar we kregen wel te horen dat het duidelijk was dat we geen Amerikanen waren. Want er waren zoveel salades, en ook nog een vegetarisch optie.....


Ik had het duidelijk druk met grillen en kletsen, want dit is de enige (en onscherpe) foto die ik van het voedsel (en het feestje) heb genomen! Maar het eten was allemaal lekker gelukt, en heel veel mensen hadden ook Zulke Lekkere Dingen meegenomen! Er was een aardbeien rabarber pie, en een zwarte bessen en nectarine plaatkoek..... Yumyum!
Jammer genoeg regende het wel de hele tijd. Maar met een wijntje achter de kiezen merk je een stuk minder van langzaam maar zeker doorwekende miezer (hoewel ik na 2 uur bbq'en toch een regenjas heb aangetrokken, omdat de regen met straaltjes over mijn rug liep)! Het was een succes, en ik denk dat we het nog wel een keer gaan doen.

Geen opmerkingen: