woensdag 3 juni 2009

push ups

Ik ben vorige week begonnen met een trainings programma waarbij ik uiteindelijk 100 push ups zou moeten kunnen doen. Toen ik begon kon ik er 2. Van 2 pushups naar 100, dat zou een makkie moeten zijn toch? Ik zie het helemaal zitten.

http://hundredpushups.com/

Maar serieus, ik heb al best wel wat vooruitgang geboekt. Ik had gehoopt dat ik misschien volgende week vanuit het loserprogramma kon opschuiven naar het gemiddelde programma (het systeem is opgezet in 3 categorieen, licht, middel en zwaar). Maar om dat te kunnen zou ik aan het einde van deze week 21 push ups aaneengesloten moeten doen. Hmmmpffff. Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk eigenlijk dat ik aan het einde van deze week blij ben met mijn 16 tot 20 pushups loser status. Anyway, ik hou jullie op de hoogte. En als ik aan het einde van de week mijn fitheidstest ga doen dan zal ik Yair vragen als onafhankelijke observator, zodat hij kan getuigen dat het Echt Waar is.

Geen opmerkingen: