zaterdag 3 oktober 2009

Halve marathon!





































Afgelopen donderdag was het dan zover. Marte had me de uitdaging gesteld om in anderhalf uur een halve marathon te roeien (21098 meter). Of nou ja roeien, ergometeren, dus water kwam er niet aan te pas.
Maar het was toch wel een behoorlijke uitdaging. Laatste tijd veel getraind, en al een paar keer een uur geroeid. Donderdag was het zover, goed geslapen, goed gegeten en in plaats van 's ochtends, aan het eind van de middag gaan roeien (gaat vaak iets beter). Al na vijf minuten had ik het gevoel, okay dit ga ik makkelijk halen. En dat was ook zo!
Zoals te zien aan de foto hierboven had ik een gemiddelde 500 meter tijd van 2.06.0 (d.w.z. gemiddeld deed ik 2 minuten en 6 seconden over elke 500 meter) en had ik in anderhalf uur tijd 21421 meter geroeid. Daarbij had ik het luttele aantal van 1352 calorieen verbrand (foto-bewijs op verzoek).

Als tegenprestatie krijg ik binnenkort een pak (wat ik al heb uitgezocht), dus naast de sportieve beloning is er ook nog een monetaire!


















Hier een foto van de crime-scene

2 opmerkingen: