woensdag 28 oktober 2009

ING

Yair (de enige in ons huishouden die het economische nieuws volgt) vertelde mij dat het niet goed gaat met ING. Dat zou mij natuurlijk niets uitmaken, ware het niet dat die oranje f*ckers mijn geliefde Postbank hebben ingelijfd (iedere keer wordt ik geredirect van postbank.nl naar ing.nl, grrr (blauwe grrrr, geen oranje grrrr), maar ik blijf lekker toch naar postbank.nl gaan. Dat is mijn stille protest. Haha, dat zal ze leren!).

Als ING over de kop durft te gaan en daarmee mijn stabiele betrouwbare Postbank meesleurt dan, dan, dan.... Nou ja, dan is er niets wat ik kan doen natuurlijk, maar dan zou ik wel heel pissig zijn. Aan de andere kant, stel je nou voor dat ING wordt "gered" en weer een staatsbank wordt? Dan is de situatie weer zoals voorheen, Postbank in handen van de overheid! Ik vind dat ik, en alle oude postbankers met mij, dan het recht hebben om de Postbank-naam en blauwe huiskleur weer terug te krijgen.





www.mijnpostbank.nl 4FA!!!

1 opmerking:

Ben zei

Ze blijven voorlopig weer bestaan, dus geef ze van katoen met de Blauwe Leeuw !