maandag 9 november 2009

Een mooie dag

want:
- het is heerlijk warm (20 graden, gisteren ook al, morgen waarschijnlijk weer! Nog even zomer voordat het winter wordt...)
- mijn data komt goed uit (nu alleen nog even repliceren...)
- een vriend heeft een grote beurs gekregen (ik ben blij voor hem, EN heb door zo'n blijde gebeurtenis zelf ook weer meer vertrouwen in mijn eigen toekomst)
- we gaan vanavond eindelijk weer eens grote boodschappen doen (ik anticipeer blijdschap vanwege aangenaam volle koelkast)
- en die boodschappen gaan we natuurlijk doen in ons helemaal nieuwe snozzmobiel

Als afsluiter nog even deze brief. Je zou er bijna fan van de Governator van worden.


3 opmerkingen:

yair zei

Schwarzie is een held!

yair zei

uhmm wacht sorry ik zit bij de verkeerde post...

yair zei

ooh nee zit toch wel bij de goede post... Wow ben er nog niet helemaal bij...