maandag 4 juli 2011

it's the final countdown

Tadadaaaadaaaa tadadadadaaaa etc.




Gisteren heeft Yair wat foto's genomen, omdat ik mijn outfit zo leuk vond! Ik had de kaftan al een hele tijd geleden gekocht in een tweedehands winkeltje in Cambridge, voor maar $10! Met de gedachte dat ie wel geschikt zou zijn voor als ik ooit zwanger zou geraken. En gelukkig had ik me nog net op tijd herinnerd dat dat ding nog in de kast lag, anders zou ik zo zwanger zijn geweest zonder het fantastische geval aan te hebben gehad.



Dus, gisteren heb ik in de ochtend eerst geduldig de gaten onder de oksels gerepareerd (ja, er was een reden voor de $10), en een mooi zwart lint als semi-riem aangebracht. En toen kon ik mijn party outfit aan!



Het verjaardagsfeestje van Yair's nichtje was een goede gelegenhoud om de outfit (en de buik) te showen. Natuurlijk wilde iedereen weten wanneer ik uitgerekend ben (Over precies een week! Oh wauw!) en ging het merendeel van de gesprekken over bevallen en dergelijke, maar het was toch heel gezellig. En met deze outfit vroeg ik natuurlijk ook om de aandacht!


Posted by Picasa

1 opmerking:

Maura zei

Ooooooh.... wat spannend! Elke keer denk ik, zouden dat de laatste buikhuis-foto's geweest zijn en is de volgende post voorzien van een babyhuis-foto? En nu met deze titel dacht ik.. oehehhhehhh... weeeen? (alsof je er aan denkt om een blogpostje te doen als het oergeweld losbarst...tssss)

Maar goed.. ziet er prachtig uit, vooral met die lieve gele schoentjes! Leuk... nog ff lekker genieten van de boy in de belly! Zijn al je "eigenlijk zou ik dit nog wel even willen doen voor ik écht mama wordt"-dingetjes allemaal afgevinkt?

x