vrijdag 1 juli 2011

De Buik - Week 38

De uitgerekende datum nadert! Raar he? Binnen nu en maximaal 3 weken en 2 dagen moet Amitai de wereld buiten de baarmoeder gaan verkennen, of hij nou wil of niet! Met mij gaat alles ondertussen prima, ik slaap goed, voel me lichamelijk prima, behalve dat ver lopen niet meer echt goed voelt, dus voor alles wat verder is dan 2 huizen verder neem ik lekker de fiets. Ik doe het ook rustiger aan, werk een beetje, pak hier en daar wat klusjes aan in huis... Ik heb niets te klagen! Ondertussen staan de klossen klaar voor de bevalling, en heeft Yair instructies om zijn telefoon goed in de gaten te houden als hij niet thus is, dus stel dat de weeen zich aan zouden dienen, dan zijn wij er klaar voor. Oh, ik moet natuurlijk nog wel de befaamde 'ziekenhuistas' inpakken voor het geval we toch naar het ziekenhuis moeten. Die moet ik nog even op de to-do-lijst zetten.


De foto vandaag is genomen in de slaapkamer. Dat rare hekje naast ons bed is het aanschuifbedje van Amitai. Op deze manier slaapt hij direct naast ons, zonder dat we per ongeluk boven op het kunnen rollen. En het leek ons wel gemakkelijk en gezellig om hem de eerste tijd zo dichtbij ons te hebben, met voedingen 's nachts enzo. We zullen zien of het ook echt goed gaat bevallen, maar het voelt nu al best gezellig aan, ook al is het alleen nog maar een leeg bedje.


Sorry voor de sacherijnige kop! Op de een of andere manier sta ik altijd of verschrikkelijk boos of idioot maniakaal grijnzend op mijn zelf-ontspanner foto's. Het is niets persoonlijks! Ik heb deze foto erbij gedaan omdat je net kan zien dat mijn navel zichzelf gezellig naar buiten heeft gewerkt. Vond ik wel geinig! Ik moet eigenlijk ook nog even een afspraak maken bij de kapper, want mijn haar zit afschuwelijk! Hmmm, hopelijk lukt dat volgende week...
Posted by Picasa

1 opmerking:

A. zei

you are so close! and you look so beautiful! and i still love that bedspread!