donderdag 11 september 2008

Klein feestje vanavond!

Dus, vanavond komen er wat kennissen en collega's langs om een drankje te drinken, zodat ze ons niet vergeten tijdens onze drie weken lange afwezigheid.
Daarom heb ik ...... taart gemaakt. Verrassing!

1. butternut squash (soort pompoen) en appeltaart met een crumble van pijnboompitten en gember (ik ben erachter gekomen dat ik pompoen dus zelf helemaal niet lekker vind. Ik vind de smaak te weeiig. Ik had al een keer pompoensoep gemaakt die ik te smerig voor woorden vond, dacht dat het aan het recept lag. Maar met deze taart heb ik weer hetzelfde.... Geen pompoen meer voor mij! Hopelijk dat de gasten een andere/ betere smaak hebben dan ik!)

2. Chocoladetaart! Mag niet ontbreken natuurlijk.

En dan ga ik vanmiddag nog wat hartige hapjes maken, en een worteltjestaart (er ligt nog een zak wortelen in de koelkast, zonde om weg te gooien!). Dus dat betekent dat er twee zoete groentetaarten zijn vanavond.....

Geen opmerkingen: