woensdag 13 augustus 2008

De koelkast saga!

We hebben gisteren boodschappen gedaan en iedere keer als ik nu de koelkast opendoe ervaar ik sterke geluksgevoelens. Hoe materialistisch is dat!

Relaxed is wel dat we nu zoveel in huis hebben dat we, met de verse groente die iedere week wordt bezorgd, geen boodschappen meer hoeven te doen totdat we naar nederland gaan halverwege september.

Wat me trouwens wel is opgevallen hier is dat alles zo lang houdbaar is, ook verse producten zoals melk en yoghurt.... Misschien ligt het aan de koelkast (is die veel beter dan in NL) of misschien ligt het aan de procucten (dat ze daar iets aan toevoegen....).

Een toevoeging (voordat iedereen denkt dat we echt tonnetjerond uit de vs terug gaan komen): die stapel roodwitte bakken bovenin de koelkast bevatten geen ijs maar yoghurt. Om de een of andere reden verkopen ze hier geen yoghurt in pakken, alleen maar in plastic containers. Gelukkig dat ze die hier recyclen, want anders had ik me behoorlijk slecht gevoeld over de hoeveelheid yoghurt die wij wegeten iedere week.

Geen opmerkingen: