zondag 27 juli 2008

The cinema

Yair en ik zijn afgelopen vrijdag naar The Dark Knight geweest. Ik heb nog nooit een batmanfilm gezien in mijn leven, dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar deze batmanfilm vond ik erg goed. Zeker de moeite waard, ook als je normaal niet zo van actiefilms houdt (zoals ik).
Maar, wat ik erg grappig vond was hoe enthousiast het publiek reageerde op wat er in de film gebeurde Er werd regelmatig instemmend gemompel bij een mooie stunt, en aan het einde van de film was er applaus. Maar wat ik het meest opvallend vond was dat er echt gejuich opsteeg uit het publiek bij een zeer onverwachte maar hele positieve plotwending midden in de film. Ik moet zeggen, dit soort interactie tussen publiek en wat er op het witte doek gebeurt ben ik niet echt gewend! Maar het is wel leuk. Ben van plan om deze week naar Mama Mia te gaan, ben benieuwd of het publiek dan ook gaat meezingen en dansen......

Geen opmerkingen: