vrijdag 6 maart 2009

gemiste kans

Ergens is het jammer dat ik de taalpsychologie heb verlaten. Ik had graag nog eens een artikel geschreven over een experiment waarin woordvolgorde een kritieke rol speelde, zodat ik had kunnen beginnen met een quote uit het nummer Subbacultcha van de Pixies:
This is a song about something there,
There is something about this song.
Iedere keer als ik dit nummer hoor dan voel ik toch wat spijt. Eigenlijk had ik gewoon een experiment moeten verzinnen, gewoon om deze quote te kunnen gebruiken.... Gelukkig heb ik Pandora om me zo nu en dan aan het bestaan van deze quote te herinneren. Jeeeh Pandora!

Dit is trouwens niet mijn allerfavorietste nummer van de Pixies. Dat is dit nummer


The Pixies zijn volgens mij hier in Boston opgericht, als ik me niet vergis. Heilige grond!!!

1 opmerking:

Diane zei

Goed he, pandora. Ik ben een fan!