zaterdag 14 maart 2009

Miss Middelmatig

Het nadeel van werken op Harvard: in plaats van de standaard nerdige wetenschapper-collega's (waartussen ik me prima thuisvoel) heb je ineens collega's die pianowonderkind, schoonheidskoningin, politieke activist of een combinatie van alle hiervoor genoemde dingen zijn. Ha, nou, uhm. Ik kan een heel lekkere taart bakken! Misschien moet ik mee gaan doen met taartbakwedstrijden, dan kan ik zeggen dat ik een redelijke wetenschapper ben En een awarwinning cakesculptor. Baking prodigy..... Klinkt niet slecht. Helaas ben ik een beetje laat voor het prodigy gedeelte. Ach ja, ik moet er maar gewoon mee leren leven, met mijn middelmatigheid!

ps: de foto hierboven is niet random gekozen, een van die 4 vrouwen is echt een collega van mij. Ongelogen.

Geen opmerkingen: