woensdag 19 november 2008

Koud!

Het vriest. Ik heb vandaag 2 panties over elkaar aan, en vanochtend had ik mijn oorwarmers (knalroze) maar weer uit het vet gehaald, en voor het eerst mijn fantastische handschoenen combinatie aangedaan (2 paar, 1 grijs paar dat mijn onderarm helemaal bedekt, met daaroverheen een roze (net zoals mijn oorwarmers) vingerloos paar). Dus al mijn extremiteiten waren lekker warm toen ik naar de universiteit fietste. Er was alleen 1 niet-minimaal probleem. Mijn torso was koud. Mijn fleece blijkt niet erg geschikt voor dit weer, want niet erg winddicht. En de rits van mijn andere (herfst/ nederlandse winter) jas is vorige week overleden. Mij restte geen andere keuze. Ik moest een winterjas kopen.
Dus ik heb net online een jas besteld, met een uitritsbare dons-binnenjas, afritsbare capuchon, wind- en waterdichte buitenkant, een avalanche reflector, optionele okselventilatie en 3 miljoen zakken (het is officieel een snowboardjas, maar daar ga ik m natuurlijk niet voor gebruiken).

Dat zou toch genoeg moeten zijn om mij de winter door te helpen?


sorry voor de freaky hoofdloze foto

Geen opmerkingen: