maandag 17 november 2008

Sorry Renault

Vanwege familiehistorische redenen heb ik altijd een niet erg rationele maar toch aanwezige voorkeur gehad voor Renaults (heb jij misschien een ingescande foto van de oude garage, Paul? Ik zag wel foto's van de huidige garage online, maar ik heb niets met die italiaanse auto's).

Maar, vanaf vandaag heb ik een nieuwe autoliefde (en dat zegt heel veel, voor iemand als ik. Liefde en auto is nooit echt iets wat heel erg samenging bij mij). Als ik ooit een auto ga kopen wordt het een Skoda.



via cakewrecks
Een auto van cake, ricecrispies & icing. Golden syrup als motorolie. Achterlampen van Jello. Het is wel duidelijk toch? Ik KAN gewoon nooit meer voor een andere merk gaan.

Nog meer plezier en info hier.

4 opmerkingen:

yair zei

een auto kopen? Als je naar de auto-industrie kijkt dan krijg je die dingen binnenkort gratis als je meedoet aan een online enquete.

Marte zei

hahaha, dat denk je inderdaad als je hier naar de reclames op tv kijkt. De autoindustrie lijkt (is) enigszins wanhopig....

Diane zei

Wat een fijne reclame. Jammer dat het voor een auto is....

Marte zei

Maar Diane, je bent zelf de trotse bezitter van een Amerikaanse Slurper :-D