dinsdag 4 november 2008

Stress

Zo vlak voor de uitslagen binnenkomen begin ik m flink te knijpen. Ik wil zo graag dat Obama en zijn team winnen, ik wil zo graag dat Palin geen enkele kans maak om ooit dit land te gaan besturen en eigenlijk wil ik dat het verstand (in ieder geval wat ik verstand vind!) wint.
Het liefst zou ik eigenlijk gewoon mijn hoofd onder de dekens stoppen, en weer kijken nadat alle stemmen geteld zijn. Want juist al deze pratende hoofden op te tv, al de voorlopige uitslagen gebaseerd op 2% getelde stemmen zorgen ervoor dat mijn hartslag voortdurend torenhoog is en ik mijn toevlucht moet zoeken in een blogpost of een spannend boek.

Ik vind het trouwens schandalig dat op sommige plaatsen mensen 1 of 2 uur in de rij moesten staan om te stemmen. Geen wonder dat de opkomst hier zo laag is over het algemeen, want het wordt de stemmer hier niet makkelijk gemaakt, ondanks de gratis leukigheidjes achteraf.

Geen opmerkingen: