maandag 3 november 2008

Spannend!!


Morgen is het zo ver. Ik ben overtuigd dat Obama gaat winnen. Maar niet zo overtuigd dat ik het toch niet ook heel spannend vind. Maar, ik moet accepteren dat ik geen enkele invloed heb op de uitkomst van deze presidentsverkiezingen (of de prop 8 keuze in California), en gewoon rustig afwachten of het overwinningsfeest waar we morgen naartoe gaan superleuk of superklote wordt....
Ondertussen wordt er hier van alles gedaan om stemmers van alle gezindten naar de stembus te lokken. Als je hebt gestemd dan kan je een gratis ijsje gaan halen bij Ben en Jerry's, een gratis kopje koffie bij Starbucks, en een gratis donut (met patriotic sprinkles, I kid you not!!!) bij Krispy kreme. Met een opkomst van maar net iets meer dan 50% is het inderdaad wel nodig om die stemmers die de moeite neemt om naar het stemhokje af te reizen een beloning te geven!! En dan vind ik de opkomst bij de parlementsverkiezingen in Nederland laag....

Geen opmerkingen: