maandag 27 oktober 2008

Fascinerend

Ik ben natuurlijk compleet bevooroordeeld, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand, laat staan bijna 50% van de Amerikaanse stemmende bevolking, McCain verkiest boven Obama. Ik bedoel, als je kan kiezen tussen iemand die als beste van zijn jaar is geslaagd op de Harvard law school (waar hij ook nog eens binnen was gekomen vanwege zijn eigen harde werk en zijn uitmuntende prestaties) en iemand die als 3 na laatste (van de 800+ studenten) is geslaagd op een of ander militair college (waar hij alleen maar binnen was gekomen, en niet vanaf was getrapt vanwege ernstige misdragingen, omdat zijn familie rijk is en zijn vader en grootvader zeer belangrijke generaals), dan is het toch wel duidelijk?
En dat is nog maar een van de meer dan overduidelijke pro's van Obama.

Mijn posts zijn wel een beetje politiek gericht de laatste tijd... Sorry! Volgende week is het weer voorbij (behalve natuurlijk als het onuitspreekbare gebeurt, als hij wiens naam wij niet graag uitspreken wint, want dan zal ik nog wel even doorpruttelen).

Geen opmerkingen: