vrijdag 31 oktober 2008

Happy Halloween!


Aangezien ik wel van een verkleedpartijtje hou heb ik besloten dat ik Halloween een leuk gebruik vind. En het is hier op de faculteit ook nog redelijk gebruikelijk om op Halloween verkleed naar het werk te komen, dus dat is helemaal leuk! Ik ben niet erg origineel geweest trouwens, ik ben als heks gekomen, maar wel met een kleine twist. Want de enige lange zwarte jurk die ik had was een lange zwarte jaren 70 jurk met een bloemenprint. Dus ik heb besloten om als vrolijke heks te gaan: ik heb mijn heksenhoed versierd met vrolijke herfstkleurige bloemen en blaadjes, rode schoenen aangedaan, rode lippenstift op.... Het ziet er best aardig uit, maar het is niet echt een fantastische creatieve prestatie.
Volgend jaar misschien.
Ik vraag wel even of Yair een foto wil maken, dan kan ik die hier posten!

Geen opmerkingen: