maandag 27 oktober 2008

Now for something completely different

Het weer!
Ik moet gewoon even een post wijden aan de veranderlijkheid van het weer hier.
Vorige week was ik ervan overtuigd dat de winter al was begonnen. Het was verdomde koud, 5 tot 7 graden. Ik moest halsoverkop handschoenen bestellen (bij Target, topzaak, maar die handschoenen zijn nog steeds niet binnen), heb mijn leuke herfstjas om gewisseld voor mijn warmere fleece, en ik ben op een gegeven moment zelfs zo ver gegaan om een sportbroek aan te trekken over mijn panty, omdat ik het gewoon zo ontzettend koud had op de fiets. En dan was het ook nog eens bewolkt en druilerig. En met flink wat wind, om het geheel af te maken.
Vrijdag begon als hierboven beschreven. Maar toen ik tussen de middag naar de gym wandelde moest ik mijn jas ineens opendoen omdat ik het te warm had. 's Avonds op de fiets was het heerlijk mild. En dit hele weekend was het prachtig stralend fantastisch heerlijk zonder-jas-naar buiten weer, zeker 20 graden. En daar hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt. Hopelijk blijft het nog heel lang zo! Na vorige week kijk ik namelijk niet meer echt uit naar de echte winter.

Geen opmerkingen: