woensdag 15 oktober 2008

Indian Summer

Iedere keer dat ik op mijn fiets stap en het weer een glorieuze, zonnige, warme dag is denk ik "Wat heerlijk, zo'n Indian Summer!". Vervolgens heb ik de rest van mijn fietstochtje dit nummer van Ozark Henry in mijn hoofd:

En dat is geen straf. Dat is zelfs heel plezierig, want het is een prachtig nummer.
Het is een stuk beter dan als ik per ongeluk aan Kerstmis denk, want dan moet ik vervolgens moeite doen om "Driving home for Christmas" uit mijn hoofd te krijgen. Ik probeer mijzelf dan ook te ontmoedigen om aan kerstmis te denken, maar ja, soms gebeurt het per ongeluk toch..... AAAAAHHH, doe ik het weer! INDIAN SUMMER! DENK INDIAN SUMMER! Sorry, ik moet snel even naar buiten gaan kijken, want oh Can't wait to see their faces arghhhh.

Geen opmerkingen: