maandag 6 oktober 2008

wc continued

In een eerdere post had ik het over de Amerikaanse toiletten, en de veronderstelling van sommige mensen dat je deze met je voet zou moeten doortrekken. En dat ik daar anders over dacht.

Mijn mening dat deze toiletten, ondanks de rare plek van de hendel, toch met de hand moeten worden doorgetrokken wordt (in ieder geval mijns inziens) ondersteund door onderstaande info:


Ik zie nog wel enigzins in dat het logisch zou kunnen zijn de hendel met je voet in te drukken, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn om m met je voet op te tillen?? Dat is vragen om badkamerongelukken!


Verder zit ik me nu iedere keer dat ik naar de wc ga (en dat is vaak, theezijgedankt) af te vragen hoe dat nu zit met die coating tegen bacterien. Hoe werkt dat? Misschien houden bacterien niet van groen? Misschien is de hendel dankzij de coating zo glad dat de bacterien eraf vallen? En als het echt werkt, waarom zit die coating dan niet overal? Op de wc bril & op de kraan en op de deurhendel.....
Ik denk dat die zogenaamde coating gewoon een truc is, om te zorgen dat mensen gewoon weer hun hand gaan gebruiken om door te trekken.

Geen opmerkingen: