maandag 2 juni 2008

Ceau blijft gewoon Ceau



Ik kreeg deze foto's vorige week opgestuurd, en ja dit is natuurlijk Ceau ten voeten uit! Lekker veilig onder de stoel een beetje schuw loeren naar de bezoekers.... Ik ben heel blij om te horen dat ze het goed naar haar zin heeft in haar nieuwe huis. Weer trekt ze meer naar de vrouwelijke baas dan de mannelijke baas, maar ik denk niet dat ze dat ooit nog kwijt raakt.
Ik heb trouwens ook het idee dat ze weer een beetje van haar binnen-blijven-en-veel-eten-vet is kwijtgeraakt in de afgelopen twee maanden! Volgens mij geniet ze van de vrijheid om naar buiten te kunnen, hoewel ze natuurlijk een bangeschijterige poes blijft, zo heb ik gehoord. Ook dat raakt ze waarschijnlijk niet meer kwijt.
Waar heeft ze toch al die rare eigenschappen opgedaan? Ik heb haar toch van vrij jong af aan bij me gehad, dus waarschijnlijk heb ik toch ergens een paar steekjes laten vallen in de opvoeding....

Geen opmerkingen: