maandag 19 januari 2009

sneeuwfoto's

Ik wilde ook even illustreren hoeveel sneeuw er is gevallen gisteren.
Deze foto had ik vorige week genomen (en ook al op mijn blog gezet, want ik vond dit al Flink Veel Sneeuw): Deze foto is van vandaag, ruwweg dezelfde plek, en met dezelfde laarzen (en de rest van de outfit is trouwen ook hetzelfde, alleen nog een extra paar geinige kousjes die ik nog in de kast had liggen erbij). De sneeuw staat nu tot de rand van mijn laars!

Ik ben geen wintersporter, dus ik had hiervoor nog nooit zoveel sneeuw gezien. Jammer genoeg is Yair een partypooper en wil hij geen sneeuwpop met mij bouwen (en in mijn eentje een sneeuwpop bouwen vind ik een beetje triestig).

Nog een foto (echt de laatste) van hoe een tuintafel ineens een sculptuur kan worden:
Anyway, met zoveel sneeuw is het toch een klein wonder dat Yair's vliegtuig gisteren maar 1 uur vertraging had....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel wel ,wat een geweldige sneeuwtaart. En inderdaad een wonder dat Yair met slechts een uur vertraging het mooie en barre sneeuwland mocht binnengaan.
Geniet ze
Yael

Marte zei

Weet je wat ik vooral ongelooflijk vond toen ik Yair op ging halen van het vliegtuig (dat was ook nog wel een survival, door die sneeuw heen ploegen naar de metrohalte, geen hond op straat)? Zijn vliegtuig kwam uit Miami/ North Carolina, en daar is het natuurlijk flink wat warmer dan hier. En heel veel mensen die met hem in het vliegtuig zaten hadden zomerkleren aan! Het is toch stom om met een korte broek en slippers aan in het vliegtuig naar Boston te stappen? Je kan toch wel even kijken wat voor weer het is op de plaats van bestemming, en je daar enigszins op kleden? Ik kwam amper over mijn verbazing heen.