woensdag 28 januari 2009

Weer meer weer.

Sorry dat ik nu alweer over het weer schrijf, maar dit is weer helemaal nieuw en spannend voor mij! Een 'icestorm'! Nadat het vanochtend begon met sneeuw ging het vanmiddag Heel Hard regenen. En temperatuur onder nul + veel regen = ijs! De wegen waren gelukkig niet glad (er wordt heel goed gestrooid), maar het regende zo hard dat er overal enorm diepe plassen lagen met ijsschotsen erin. Een beetje alsof je door de Barentszee fietst. Hele interessante ervaring. Ik heb geprobeerd dit te vangen in een foto:


Dat is de plas voor ons huis. Zie je die bruine dingen onder water? Dat zijn mijn schoenen! Het water staat enkeldiep op straat.

Dit is de box met ecologisch verantwoorde groenten die iedere woensdag middag wordt afgeleverd. Ondanks de redelijk goed werkende deksel dobberden onze groentetjes in 4 cm ijswater.


Als toegift nog een foto van de plas voor ons huis. Ik weet niet waar het rare effect met de stoom vandaan komt.... Ik zag zelf niets in de realiteit, alleen op de foto. Het is een haunted regenplas!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gave foto van de regenplas.Ik zou denken dat het een foto van het universum was. Cool
Yael

Marte zei

Ha! Je hebt gelijk!!!! Het is inderdaad net het heelal....